Nincs bejelentkezve. (Bejelentkezés)

Belépés a DUF Moodle portálra

Jelentkezzen be ide Neptun felhasználónevével és jelszavával
(a böngészőjében engedélyeznie kell a sütiket)Súgó ehhez: a böngészőjében engedélyeznie kell a sütiket (új ablak)

Lépjen be vendégként, ha nincs Moodle hozzáférése:

Oops! There's a problem.

Flash Player 9.0.115 or later is required.

Get Adobe Flash player

by Matt Bury | matbury.com

Belépési tudnivalók

  • A Neptunba és a Moodle-ba ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval tud belépni (Hallgatók és az Oktatók is)!
  • Lépjen be a Neptunba. Ha be tudott lépni a felhasználónevével és a jelszavával, akkor ugyanezekkel be tud lépni a Moodle-ba is!

  • Hallgatóink felhasználói neve a Neptun-kódja, a jelszava pedig a Neptunban használt jelszó. Kezdőjelszava a hallgató születési ideje Neééééhhnn formában.
    Figyeljen oda, hogy a születési idő elé oda kell írni az "Ne" betűket is!

  • Oktatóink saját felhasználói névvel vagy Neptun-kóddal tudnak belépni, a jelszavuk pedig a Neptunban használt jelszó.

  • Első bejelentkezés alkalmával ki kell tölteni a kötelező (piros csillaggal jelölt) mezőket, beleértbe az e-mailt is. Erre az e-mail címre 5-10 percen belül érkezik egy aktiváló levél, melyben rá kell kattintani a benne lévő aktiváló linkre.

Problémák és a megoldások:
  1. Ha a jelszó nem működik:
    • Ellenőrizze, hogy nincs-e a CAPS LOCK bekapcsolva. Ha be van kapcsolva, akkor kapcsolja ki CAPS LOCK-ot és próbálja meg újra a belépést a Moodle-ba.

    • Ha hibásan írta be a jelszavát 10x, akkor a Neptun kitiltja a rendszerből hosszabb időre, ezért a Moodle-ba sem tud belépni.

  2. Ha a Moodle felhasználói profil oldalán nem tud továbblépni, mert mindig ugyanazt az oldalt hozza vissza:
    • Ellenőrizze, hogy minden * csillaggal jelölt mezőt kitöltött, illetve, hogy az email címét aktiválta-e.

    • Miután beírja az email címét, kapnia kell egy emailt, melyben rá kell kattintania a benne lévő linkre.

    • Ha az aktiváló e-mail nem érkezne meg az email 10 percen belül, nézze meg a SPAM (kéretlen reklámlevelek) mappában.

    • Ha az aktiváló e-mailt nem kapja meg 30 percen belül, akkor kattintson a Moodle profil oldalon az "E-mail módosításának törlése" hivatkozásra és ismét írja be az e-mail címét. Ellenőrizze többször is, hogy jól írta be az email címét!

    • A Freemail és Citromail emailcímek esetében több órás késés is előfordulhat.
      Ha több óra elteltével sem kapja meg az aktiváló hivatkozást tartalmazó emailt, ellenőrizze, hogy jól írta be az email címét.

      Ha jól írta be az email címét, mégsem kapta meg az emailt, és a SPAM (kéretlen reklámlevelek) mappában sem találja, akkor hozzon létre egy ingyenes Gmail.com postafiókot.

    • Ha azt írja ki a rendszer, hogy "Módosítás folyamatban. Nyissa meg az elküldött felhasznalo@valami.hu ugrópontot.", akkor nézze meg a postafiókját, hogy kapott-e emailt a Moodle admintól.
      • Ha igen, nézze meg és kattintson a benne lévő linkre/hivatkozásra.
      • Ha nem, akkor kattintson az "E-mail módosításának törlése" linkre/hivatkozásra, írja be újra a saját email címét, Módosítsa a profilját és kapnia kell egy emailt a Moodle admintól, benne a linkkel, melyre kattintva hitelesítheti az e-mail címét.
Kérjük, osszák meg tapasztalataikat, véleményüket
a rendszer használatával kapcsolatban az alábbi email címen!


További segítséget kérhet:
  1. online-moodle@mail.duf.hu email címen

  2. vagy a

  3. a 06-30-310-48-42 telefonszámon (Lőrinczi Konrád - Moodle admin)